Początek

czwartek, 4 grudnia 2014

Entschuldigung !!!

Cześć , 
Nie zapomniałam o Tobie , Tobie i Tobie . Z Niemiec wróciłam (niestety) i czas wrócić do codzienności czyli praca w tygodniu , a na weekend szkoła .. ;/ Jak ju wrócę do domu to jedyne o czym marze to spać i spać . Rozdziału trochę mam , trzeba tylko dokończyć (ok.1/3 całości) , ale kiedy to zrobię nie wiem . Wiem jedno ... pracuję do 14 grudnia póki co więc 84 powinien być wcześniej :) może nawet w tym roku :) 

Pozdrawiam i przepraszam :)


1.Florianturm (z ponad 200m można podziwiać panoramę Dortmundu)
2.Choinka słynnego Dortmunder Weihnachtsmarkt
3.Dortmunder Weihnachtsmarkt
4. Cocaine <3 :D
5.Stadion <3 <3
6.Phoenix-See - osiedle gdzie mieszka większość piłkarzy BVB
7.Phoenix-See - osiedle gdzie mieszka większość piłkarzy BVB
8.Cocaine <3 :D
9. Parter FanWelt'u
10.Dortmunder Weihnachtsmarkt
11.Fan Welt <3  












Mam nadzieję , ze fotki się podobają :)

6 komentarzy:

  1. czy sie fotki podobaja ?bardzo bardzo -nawet jestem na jednym hihi moj cien i wozek przyszlych gwiazd bvb
    szkoda ze ten czas tak szybko nam uciekl ale mam tylko cicha nadzieje ze ci sie podobalo i jeszcze nas odwiedzisz i koniecznie bedziemu musialy pojsc na herbatke do Marcela :D
    buziaki i czekam na rozdzial
    TESKNIE M I BABELKI <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki genialne cieszę się że pobyt się udał

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki :)
    kiedy następny rozdział???? czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuper foty. xd Nawet nie wiesz jak Ci tego zazdroszczę ;) Czekam na kolejmy rozdział .
    Pozdrawiam, Ola ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy kolejne???? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy dodasz next ? to już ponad miesiąc ... :cc

    OdpowiedzUsuń